Waarom Sparkle organizing
Het berichtenverkeer raast over de digitale snelweg. Tablet, smartphone en laptop altijd binnen handbereik; 24 uur per dag bereikbaar. Het zorgt voor een informatieoverload. Wil jij voorkomen dat alle afleidingen, verstoringen, je mailbox of collega’s jouw dag bepalen? Professional organizer Mariëlle Koop wijst de weg.
Wist je dat je geen genoegen hoeft te nemen met de situatie zoals deze is en wist je dat je hier zelf invloed op hebt. Jij bent medebepalend én verantwoordelijk voor je werkomgeving, -situatie en -plezier. Je bent een individu, krachtig en vol levenslust. Wil je het anders dan dat het nu gaat of goed voorbereid zijn op de toekomst? Wil je weten hoe jij de dagelijkse werkzaamheden het beste kunt aanpakken? Ik help je richting te geven zodat je het daarna weer zelf kunt.
Over professional organizing
Een professional organizer begeleidt mensen op zorgvuldige wijze bij het opruimen en structureren. Je leert hoe je het beste kan opruimen, structureren en organiseren. Zowel op het werk als thuis.
Sparkle organizing richt zich op het optimaliseren van de digitale en fysieke werkplek, werkwijze en werkplanning. Geen losse eindjes meer, papieren die slingeren en documenten die steeds zoek raken, of een omgeving vol afleiding. Een andere kijk op de omgeving en werkplek ontstaat. Eentje waar ruimte, overzicht en rust regeren.
Over Mariëlle Koop | Senior Professional Organizer
Plannen, organiseren en structureren gaan mij goed af en de stap naar professional organizing heb ik gemaakt omdat ik anderen graag verder help. Het geeft mij veel voldoening en plezier, dat ik het verschil kan maken voor een ander door het inzetten van mijn kennis en kunde.
Ik ben gekwalificeerd Senior Professional Organizer na het succesvol afronden van de gelijknamige vakopleiding. Persoonlijke uitdagingen heb ik uiteraard ook. Als professional, ondernemer en moeder van een jong gezin is een goede balans tussen Office & Life niet vanzelfsprekend.
Als leidinggevende, vakinhoudelijk professional en teamlid heb ik de uitdaging ervaren van het tackelen van de ‘waan van de dag’, een inbox die niet leeg te krijgen was, planningen die een eigen leven gingen leiden. Ik ken het slopende gevoel van op mijn tenen te moeten lopen en zo hard te moeten werken om niet door de feiten ingehaald te worden.
Was ik toen maar door een organizer getraind!
Behoefte aan persoonlijk contact? Natuurlijk, mail of bel gerust voor een kennismaking.
Ja, ik wil!
Meer informatie of
heb behoefte aan een kennismakingsgesprek.
Onderzocht door NBPO
Voor 9 van de 10 medewerkers heeft training een positief resultaat opgeleverd
Na begeleiding van een professional organizer is het ziekteverzuim in twee jaar tijd met 20% afgenomen.
Het blijkt dat het persoonlijk resultaat van een training, in de loop van tijd daarna, aanhoudend blijft verbeteren
Training draagt bij aan het hebben van beter overzicht, effectiever en efficiënter werken
Leveringsvoorwaarden en klachtenreglement zijn van toepassing